کوه های ایران (عفت کریمی از نیشابور)

وبلاگی برای تمام کوهنوردان ایران

کوه های ایران (عفت کریمی از نیشابور)

وبلاگی برای تمام کوهنوردان ایران

دوره مربیگری کوهپیمایی درجه 3

بعد از ماه ها انتظار دوره مربیگری 14 تا 19 اعلام شد صبح روز 14 آبان ساعت 8 صبح به دفتر هیأت استان رسیده و بعد از ثبت نام و پذیرش به اخلمد رفتیم.بعد از جابجا شدن همه چک ابزار شده و بعد از تست کوله چینی و... کلاس تئوری داشتیم.

صبح روز بعد  کلاس ابزار شناسی و آموزش گره ها داشتیم و بعد از صرف نهار به طبیعت رفته و صعود از سنگ کوتاه و حمایت شانه ای کار شد و هنگام غروب به قرارگاه برگشتیم و کلاس تئوری داشتیم.

صبح روز بعد پس از کلاس تئوری برنامه سنگنوردی داشتیم و همگی با وسایل لازم به دره کندر رفته و تست سنگنوردی (ایجاد کارگاه ،صعود ،فرود با ابزار ،فرود اس و........) گرفته شد و زمان تاریک شدن هوا به قرارگاه برگشتیم و بعد از تایم کمی استراحت کلاس تئوری و فن بیان داشتیم.





صبح روز بعد کلاس تئوری عبور از رودخانه داشتیم و مطالب توسط استاد مبارکی بیان شد و سپس به طبیعت رفتیم آموزشهایی که داده شده بود به صورت عملی کار شد و بعد از ظهر به قرارگاه برگشتیم و پس از کمی استراحت کلاس تئوری و فن بیان داشتیم.



صبح روز بعد کلاس تئوری پیمایش جنگل ارائه شد و سپس به طبیعت رفته و بعد از ارائه مطالبی در خصوص گام برداریها به محلی که برای ساخت کومه در نظر گرفته شد رفتیم و همگی به کمک هم  کومه ساختیم .


پس از صرف نهار به ذو گروه تقسیم شده و 2 تا برانکاد ساخته و حمل مجروح داشتیم با رعایت تمام مسائل ایمنی و سپس حمل با تیرول نیز آموزش داده شد ،پس از رسیدن به قرارگاه تست برقراری کمپ داشتیم و سپس دروس تئوری کلاس تا ساعت 22 ادامه داشت .


صبح آخرین روز دوره ساعت 7/30 صبح آزمون گره ها رو داشتیم و سپس آزمون کتبی.بعد از آزمون مراسم اختتامیه و خداحافظی .


نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف سورنی نیا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.usef.blogfa.com

fرات آرزوی موفقیت دارم خانم کریمی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد