کوه های ایران (عفت کریمی از نیشابور)

وبلاگی برای تمام کوهنوردان ایران

کوه های ایران (عفت کریمی از نیشابور)

وبلاگی برای تمام کوهنوردان ایران

زشک

بعد از مراسم یادمان  11 نفر از افراد تیم (8 نفر از آقایان و 3 نفر از خانمها) به طرف زشک به راه افتادیم ساعت 30/22 به مسجد رسیدیم و بعد از توضیحات جناب کدخدایی در مورد مشکلات تیم و هدف این برنامه به استراحت شرداختیم ساعت 30/1 بامداد بیدار باش و از مسجد خارج شدیم خرکت از ساعت 2 آغاز شد برف سنگین زمستانی منطقه را فرا گرفته بود ساعت 8 روی قله چمن صبحانه صرف شد و به راه را ادامه دادیم  و نهایتا ساعت 14 به صلاحدید سرپرست فنی تیم (جناب کدخدایی )  به طرف پایین  تغییر جهت دادیم و ساعت 16 انتهای دره با استقبال گرم جناب آقای حسین امانی و خانواده محترم روبرو شده و سپس به طرف مشهد حرکت کردیم. 

یادمان کوهنورد و هیمالیاتورد مهدی عمیدی

با تلاشهای هیئت استان مراسم یادمان این هیمالیا نورد نمونه با حضور گرم و پر شور جامعه کوهنوردی در روز پنجشنبه 23 آذر ماه در سالن ابن هیثم مرکز تربیت معلم شهید بهشتی برگزار گردید.

نشت صمیمی با پروانه کاظمی

خانم پروانه کاظمی که یکی از بانوان هیمالیانورد کشورمان می باشد که در سال 91 صعود به قله اورست و لوتسه را بطور همزمان اجرا کردند برای حضور در مراسم یادمان هیمالیا نورد خوبمان مهدی عمیدی به مشهد آمدند و با همکاری با هیئت استان روز 23 آذر ساعت 14 نشستی صمیمی با بانوان استان داشتند و در این نشست مطالب جالبی از ایشان در مورد صعودهایشان و مشکلات بانوان عنوان شد.  

اردوی تیم کلونی

این اردو با هدف ایجاد آمادگی های لازم در افراد تیم به منظور ارتقاء سطح فنی  از مورخه 91/9/9 بمدت دو روز و با حضور تعداد 15 نفر از بانوان و آقایان عضو این تیم در خط الراس بینالود انجام پذیرفت . در این اردوی دو روزه خط الراس از بالاسر روستای مغان تا قله فلسکه و قله چمن پیمایش شد و شرکت کنندگان علاوه بر انجام اهداف اردو بصورت عملی  کار با GPS و مارک گذاری نقاط مورد نظر خط الراس را انجام دادند.