کوه های ایران (عفت کریمی از نیشابور)

وبلاگی برای تمام کوهنوردان ایران

کوه های ایران (عفت کریمی از نیشابور)

وبلاگی برای تمام کوهنوردان ایران

کلاس جستجو در کوهستان

این کلاس با هماهنگی موسسه ارسباران تعداد 30 نفر از استانهای مختلف شرکت داشتند و اساتید این دوره( جناب درودگر و یگانه ) بودند.

روز اول بحث نئوری توسط اساتید ارائه گردید و روز دوم راهی پلور شده و  مباحث بصورت عملی به کارآموزان آموزش داده شد.

برناممه میان هفته

این برنامه در روز 11 آذر ماه با تعداد48 نفر از بانوان شهرستان (نیشابور) ارتفاعات  داراسلام به سوقند اجرا گردید .

جلسه هماهنگی تیم کمپ آموزشی علم کوه

روز 10 آذر ماه جلسه ای در محل هیأت استان برگزار گردید و کسانی که قصد شرکت در برنامه های آمادگی سازی و برنامه اصلی را داشتند باید در این جلسه شرکت میکردند.

در این جلسه تعدادی از همنوردان شرکت داشته و بحث های طراحی تمرین و تغذیه (جناب حاجی زاده ) و بحث ابراز شناسی و فنی ( جناب خوشدل ) را به عهده داشتند .

در پایان این جلسه با وجود درخواست زیادی از طرف بانوان باز هم با حضور بانوان مخالفت شد.

اولین صعود فصلی بانوان کوهنورد استان خراسان ( قله چمن )

بعد از هم اندیشی و جلسات مختلف ریاست هیئت استان (جناب امانی ) و نائب رئیسان شهرستانها هماهنگی های لازم برای اجرای برنامه اولین صعود فصلی بانوان استان خراسان به قله چمن در تاریخ 7 و 8 آذر ماه  انجام گردید و پس از ثبت نام و هماهنگی ها تعداد110 نفر از 16 شهرستان استان ( مشهد ،سرخس ، نیشابور ، سبزوار ، خواف ، تایباد  ، تربت حیدریه و ............ ) شرکت کردند پس از مراسم افتاحییه که در محل اداره کل ورزش جوانان استان برگزار شد که در این مراسم سرکار خانم وفاییان اهداف این صعود و سپس کادر اجرایی را معرفی کردند (در این برنامه من یکی از کادر اجرایی و سرپرست فنی معرفی شدم ) و سپس به روستا زشک رفته و در محل مسجد این روستا اسکان کرده و چند کلاس آموزشی برا ی شرکت کنندگان اجرا گردید و صبح روز جمعه ساعت 5  افراد به 3 گروه تقسیم شده و به طرف قله به راه افتادیم و ساعت 9/20 صبح قله صعود گردید و به طرف روستا برگشتیم. 




برنامه میان هفته

در روز دوشنبه 4 آذر ماه با جناب فتح آبادی (رئیس هیئت کوهنوردی نیشابور ) هماهنگ کرده و با گروه بانوان تعداد 50 نفر با 3 دستگاه مینی بوس به روستای صومعه رفته و یک کوهپیمایی سبک در ارتفاعات داشتیم .